USB Ports on Receivers/DVRs

Status
Please reply by conversation.

DodgerKing

SatelliteGuys Master
Original poster
Nov 14, 2007
16,776
27
SoCal
I noticed that both my DVRs and Receivers have USB ports. Does this port have any current purpose?

OK...Why does my HR20 have a port then? :D

They put them on back then for testing purposes I believe.
No real use for us to use them, on those older units.

I don't even know if they work for pictures or not.
I have heard that they are HOT as some have mentioned using them to power a fan.

I was hoping they open it up to allow a USB external drive. This would allow me to turn a receiver into a DVR

They are only good for connecting the AM21 or using 6v power to run a fan, or charge your cell phone. Can't use them for pictures or other media.

They are only good for connecting the AM21 or using 6v power to run a fan, or charge your cell phone. Can't use them for pictures or other media.

Strange. The guy who installed my receivers said you could, but I haven't tried it.

Attachments

• 21Ih-3bppyL._SL500_AA300_.jpg
    21Ih-3bppyL._SL500_AA300_.jpg
    5.6 KB · Views: 174
USB-Ports sind nur als eine heiße Port verwendet und als diagnostisches Recovery-Tool. Sie haben keine andere Verwendung, die dann und wenn Sie dies lesen können, ich bin sehr beeindruckt. Ich Figur mit Scott auf Urlaub, ich würde etwas Spaß zu haben und ziehen ein paar Streiche auf jeden.

USB-Ports sind nur als eine heiße Port verwendet und als diagnostisches Recovery-Tool. Sie haben keine andere Verwendung, die dann und wenn Sie dies lesen können, ich bin sehr beeindruckt. Ich Figur mit Scott auf Urlaub, ich würde etwas Spaß zu haben und ziehen ein paar Streiche auf jeden.
You know. I was gonna say that.

stonecold said:

This must be French

You do a better job of writing in German than in English. :D

well this explains a lot!!!!!!

You do a better job of writing in German than in English. :D
:haha:haha

Status
Please reply by conversation.

pole mount question

DIRECTV USA-Bahamas-Trinidad and Tobago

Users Who Are Viewing This Thread (Total: 0, Members: 0, Guests: 0)

Who Read This Thread (Total Members: 1)

Latest posts